Translate

2013-09-16

2007 Michael致全球歌迷的公開信

中文來源:mjjcn.com
 
2007-10-10
 



邁克爾·傑克遜的經紀人於北京時間今天清晨531分給MJJCN發來了流行之王致全球歌迷的公開信。傑克遜在信中感謝了所有的歌迷,希望大家看到他為時尚雜志拍攝的照片,並透露說他即將發布更多令人興奮和驚喜的消息,全文如下:

致我全球各地的歌迷們:
我想要感謝你們在我生日的時候給我寄來的美麗卡片、照片、信箋、錄影帶和禮物。
我被你們的好意深深感動。
你們不懈的愛和支持對我來說意味良多。在我心底裏,我真的非常愛你們,感謝你們……
我最近非常的忙碌。但願,你們都已經看過了我最近為《L'Uomo Vogue》雜志拍攝的一組照片。
很快,我還會與你們分享關於我其他項目的令人興奮又驚喜的消息。
請再度瞭解,我珍愛和感謝你們每一個人,我要向你們致以我衷心的感謝和熱烈的祝福。
真誠的,

Michael Jackson




TO MY FANS AROUND THE WORLD:

I would like to thank you for the beautiful cards, photographs, messages, videos, and gifts, sent to me on my birthday.

I was overwhelmed by your kindness.

Your continued love and support means so much to me. I really love and appreciate you all... from the bottom of my heart.

I've been really busy lately. Hopefully, you've all seen the results of my recent photo shoot with L'Uomo Vogue.

Soon, I will be sharing exciting and surprising news with you from my other efforts.

Please know again, that I love and appreciate each and every one of you, and send to you my heartfelt thanks and warm wishes".

Sincerely,

Michael Jackson






 

沒有留言:

張貼留言