Translate

2013-09-08

"Michael Jackson & Friends -The Adventure of Humanity" Speech - June 25, 1999


"I’m very happy to be back in Korea . I would like to thank my Korean friends, for their warm welcome and hospitality, and to thank them for being here to raise funds and support of suffering children here and all over the world. I feel a deep sadness for the Korean people who were torn from their families and loved ones and each other. By a war that has not ended. By decisions – not their own. But I also feel grateful and respect for how Korea is now, with the leadership of President Kim Dae Jung, a great man who loves peace and respect, human rights trying to overcome a painful past. I am here today because of my affection for Korean people [ I love you so much. I really love you.], and because of a promise I’ve made to President Kim two years ago, to lend my support to the reconcilliation efforts of the Korean people.

Through this concert, I hope to raise the global awareness for the predicament of Koreans, who are the only devided people in the world today. I wish to soon see the coming together of Korea as Germany has come together. And I promise that, on that day, I will be in Seoul again with all of you to celebrate together one of the greatest human triumphs of all time. I love you so
much."

中文來源:mjjcn.com


Michael:“我致力於今晚的表演,在我看來,政府中有一個非常特別的人,他擁有非常高的聲望和品格,雖然他和我們一起的時間不是很長,但是他的精神卻時常被提起,這是一個非常特別的人---他的名字仍然令我們驕傲,因為他讓這一切成為可能。由於一個特別孩子的出生----我想給他熱烈的掌聲。他使今晚的晚會成為了可能。(--)他們很震驚,他是韋恩梅根,歡迎你,你好! 我很高興來到韓國,我想要感謝韓國朋友們的好客和熱切的歡迎。感謝大家來到這裏幫助籌集善款並且支持那些韓國和全世界遭受苦難的孩子們。----韓國朋友和他們的家人們都互相關愛。在戰爭還沒有決定結束的時候,不論是他們還是我,在此刻都感受到巨大的希望和對這些韓國人強烈的尊重。金大中的領導階層,是一個偉大的熱愛和平,尊重人權,試著客服一個令人疼痛過去的團體。我遇到金大中總統已經有兩年了,於此相關,我希望等待這樣一個合適的人-------------。我希望這個在韓國舉辦的晚會能像在德國的晚會一樣成功。我承諾,我承諾這一刻我將再一次出現在首爾,和你們一起慶祝這一刻,慶祝這空前的最偉大的人權的勝利。我非常愛你們,the songs for you 讓我們來鞠個躬。這些夥計們讓今晚的晚會更出色,這是我的團隊,hooooo! Hoooooo! 我感謝你們,還有你。我愛你們。 ‘I’m so glade we have this time together, just to have a happy same song, I love you.’ ”











1999: Hugging 11 year-old blood cancer child Lim Jae-Heon in his arms 23 June 1999 in the Bennigun's restaurant in Seoul . Jackson was in South Korea for a June 25 concert benefitting children in North Korea and other war-ravaged countries
 




沒有留言:

張貼留言