Translate

2013-09-12

和 King of POP 交換褲子




翻譯:邁克爾傑克遜-音悅Tai飯團

邁克爾穿著洛倫·萊丁格的褲子,而洛倫穿著邁克爾的褲子!

 洛倫·萊丁格分享關於她和流行音樂之王共度的一個難以置信的晚上的回憶。

很難相信邁克爾走了。

我記得我第一次遇見他是在Al Malnik的家裡和他一起共度晚餐。Al和他的家人邀請我、我的丈夫JR和我的女兒Amber以及邁克爾和他三個漂亮的孩子PrinceParisBlanket來參加一次親密的私人聚會。我記得那個晚上他有多愛他的孩子們。他是一位自豪的父親,當他的孩子們做了一個小表演後,笑得合不攏嘴!三隻小猴子坐到床上去。那天晚上他一直笑著。他是如此地為這些孩子感到驕傲,他知道如何表達這種情感。

晚餐時我們談到他缺乏真實的童年經歷,他和他的妹妹珍妮之間是如此地神奇與敏感。他用真心娓娓而談,我實際上能感到在他短暫的生命裡經歷的一些疼痛。我真的相信,他身體裡的那個孩子總是乞求著被釋放出來。看著他和我的女兒Amber以及其他孩子們玩藏貓貓的遊戲,我被他不停的歡笑深深打動了,我享受到的樂趣不比他們玩遊戲少。邁克爾和他的孩子們、家人以及歌迷的的談話裡充滿了愛意,聽他說話幾乎和聽他唱歌一樣美妙。他善良、溫柔,在各方面都非同尋常。他與我們分享著故事,似乎我們已經認識了很久。

那天晚上當邁克爾稱讚我穿的褲子時事情變得喜劇性,因為它讓他想起了他在MV“BAD”中穿的那些褲子。他非常喜愛我穿的褲子,事實上,他要求我讓他試一試!我覺得有些尷尬,不知說什麼好,我的家人和Malnik一家不停地鼓勵我說:噢,別這樣……只是讓他穿上試試。我讓步了,告訴他我在浴室裡等他從後面遞給我。10分鐘後,我知道我遇到麻煩了。我聽到一個輕輕的敲門聲,他說,洛倫,我愛這褲子!請,請,請讓我留下它好嗎。我讓你把我的褲子穿回家!嗯,我該說什麼好呢?當然,他是具有傳奇色彩的邁克爾·傑克遜,他打動了我的心。我看著他向大家一一展示他穿著這條褲子看起來多麼棒,然後我也穿著他的褲子開始了我的時裝表演。我們都笑了,那個美麗的夜晚在繼續著。
 

之後我有機會再見到他幾次,我們和我們相遇的那個晚上一樣有說有笑。他總是那麼可愛、那麼美好。他關心他人,關心世界。我相信永遠都不會有另一個邁克爾·傑克遜。他改變了音樂,打破每一個障礙,並且用決心證明可以完成任何事情。他為很多藝術家和表演者鋪平了道路,,他讓我們相信,只要人們彼此相愛,互相關心,我們就可以拯救世界。我想知道是否世界上某些讓他感到失望的人們,忘記了他用愛為我們唱的歌詞曾深深打動了我們的心。
  
為了我們所有人,他致力於使世界變得更美好。邁克爾透過他的生命和音樂向我們打開了一扇心窗,因為他,我們的世界變得不一樣。
The Passing of Pop’s Greatest Icon
By Loren Ridinger

Loren Ridinger shares her personal memories of a whimsical evening spent with the King of Pop, while her friends in Hollywood and the music industry relate what the impact of his passing means to them.
 
 It is hard to believe that Michael Jackson is gone.
I remember the first time I met him over dinner at Al Malnik’s house. Al and his family invited me, my husband JR, and my daughter Amber over for an intimate gathering with Michael and his three beautiful children, Prince Michael, Paris, and Blanket. Memories of how much he loved his children come flooding back to me as I recall that night. He was the proud papa, grinning from ear to ear as his children performed a little play for us, “Three little monkeys sitting on a bed.” He smiled and laughed so much that night. He was so proud of those kids and he knew how to show it.
During dinner we talked about his lack of authentic childhood experiences and how his sister Janet had always been so amazing and sensitive with him. As he talked, he spoke with his heart and I could actually feel some of the pain that he must have experienced in his short life. I really believe that the child inside of him was always begging to be released. Watching him play hide-and-go-seek with my daughter Amber and the other children, I was struck by how much he laughed, enjoying the fun as much as they did. Listening to Michael speak was almost as amazing as hearing him sing because he spoke with such love-for his children as well as his family and fans. He was kind, gentle, and remarkable in every way. He shared stories with us that night as if we had known him forever.
The evening turned quite comical when Michael complimented the pants that I was wearing because they reminded him of the ones he donned in the video for “Bad.” He loved mine so much, in fact, that he asked me to let him try them on! Feeling somewhat embarrassed and at a loss for words, I was goaded into it by both my own family and the Malniks, who kept saying, “Oh come on…just let him try them on.” I gave in and told him I would wait in the bathroom for him to pass them back to me. After 10 minutes I knew I was in trouble. I heard a little knock at the door and he said, “Loren, I love these pants! Please, please, please let me keep them. I will give you my pants to wear home!” Well, what was I supposed to say? He was, of course, the legendary Michael Jackson and he simply stole my heart. I watched him show everyone at the house how wonderful the pants looked on him and I started my own fashion show wearing his. We all laughed and carried on with the beautiful evening.
I had the opportunity to see him many times again thereafter and we always laughed just as much as we did on the first night we met. He was always so loving and so wonderful. He cared about people and he cared about the world. I am sure there will never be another Michael Jackson. He changed music, breaking every barrier and demonstrating that he could accomplish anything that he set his mind to. He paved the way for so many other artists and entertainers and he gave us the belief that if people loved each other and cared for each other enough, we would “Heal the World.” I wonder if the some of the world let him down and forgot the words that he sang to us with such love in a song that touched our hearts.
He made the world a better place for all of us. Michael opened his heart to all of us through his life and his music and because of him we will never be the same.  I asked some of my friends to share their thoughts on the passing of this legend, which I share with you here.
Warm Regards,
Loren Ridinger
 

沒有留言:

張貼留言