Translate

2013-09-15

終極收藏中傑克遜的部分致謝辭


作者:Keen

2004-11-23

邁克爾·傑克遜在套裝合輯《終極收藏》扉頁中的致謝辭。


特別鳴謝
(我的孩子)普林斯、帕里斯和毯毯......我愛你們!

傑克遜大家庭的成員們......你們是我生活和事業的堅石、基礎和基石......媽媽、約瑟夫、瑞比、傑基、蒂托、傑梅恩、拉托雅、馬龍、蘭迪還有珍妮,我愛你們,也請你們記住:當上帝與我們同在的時候,就沒有任何人類不能達成的事情。讚美主!
 
巴比·泰勒......我永遠愛你。

白瑞·高迪......你一直在那支持著我,我會永遠為此而感激。我愛你。

昆西·鐘斯......我們創造過歷史......我真高興當時是我們一起做到的。謝謝Q,我愛你。

布魯斯·斯維頓......"泰迪熊"布魯斯,你是在你的專業領域中最優秀的。我愛你。

比爾·佈雷......我和我兄弟生命裏如父親一般的角色。我們深深地愛你。
戴安娜·羅絲......在我早期生涯中,我愛過你......現在我更加愛你......我愛你。

懷念我非常親愛的朋友馬龍·白蘭度......我愛你,我會想你的。

懷念我非常親愛的朋友,格裏高利·派克......電影中最完美的父親形象。我想你。——你收養的孩子。

伊莉莎白(泰勒)......我愛你。

莉莎·明尼利......我特別的朋友,心心相印的伴侶......我為我們多年地友誼而感激......我愛你。

塞斯·裏格斯(聲樂指導)......感謝你永遠的支持,和你的天才,才讓我得以把我的靈魂通過嗓音賦予到音樂中去......我愛你。

懷念雷·查理斯......為音樂和記憶......為你對這個世界的意義......我愛你,我們會永遠想念你。

懷念巴里·懷特......你贈送給世界的音樂大禮將繼續流傳並豐富我們的魂靈......我們的心在流血,因為我們"永遠感受不夠你的愛意"......你永遠活在我們心中,我想你。

向我的歌迷致以特別的感謝和最深的感激......從我早期的事業生涯到如今......我一直為你們無私愛意和執著奉獻的美麗所深深感動......

向那些多年以來慷慨奉獻他們創造力、才華和精力的人致以我最深的謝意......


感謝那些多年來與我分享他們智慧,引導我前行的經紀人和製作人們。我的生活和事業,在你們才智的分享、無私的貢獻和不屈不撓向目標進軍的保證下,鍛造成型。我真誠地感激你們無價的貢獻。

感謝那些音樂家和藝術家們,不只是感謝那些在這張合輯裏和我一起演唱的歌手......還包括那些幫助我將我的生命賦予到這麼多年來所一同創作的歌曲上的人們。在這個時空之中,我永遠感激我們曾經共用的瞬間......而魔力,會永世長存。
 
向那些曾經愛過、笑過、關心過,而且......日日夜夜奉獻著他們愛意和人道主義情懷的人們,我表示最深的感謝和致意。


發自我內心地,我想用以下摘抄來的古老詩句......祝願世界上所有的人們。
——
愛你們的,邁克爾·傑克遜



願天平和
原地寧靜
願天地之間和睦
願江河為你我靜默淌流
願植物花卉怡人靜謐
願未來的徵兆指示安寧
願完成與未竟的事業和平前行
願你我的現在和將來祥和安定
願你我承蒙上天的恩典


 
SPECIAL THANK YOU’S;
PRINCE  PARIS & BLANKLET…I love you
 
JACKSON FAMILY…   who are the Rock ,the Foundation. the cornerstone of my entire life and career……
mother, Joseph  Rebbie Jackie, Tito, Jermaine, La Toya  Malon  Randy and Janet  I love all of you and remember:.


 
When God is for us there’s nothing mankind can’t do. Praise God!

Bobby Taylor ...... I love you. immortally.
Berry • Gordy ...... you ‘ve always been there for me and I’m forever grateful. I love you.

Quincy Jones ...... We made a history ...... I ‘m so glad we did it together Thank Q, I love you.

Bruce Sweden ...... teddy bear Bruce, you are simply the best in your field. I love you.

Bill Bray ...... One of the father figures for me and my brother throughout our lives. We love you.dearly

Diana Ross ...... I loved you during the “early “years and …I love you even more today...... I love you.

In the memory of my very dear friend Marlon Brando ......  I love you, I will miss you.

In the memory of my very dear friend Gregory Peck ...... • the perfect Dad and father figure of films I will miss you .Your Adopted Son
 
Elizabeth...... I love you.

Lisa Minelli ...... A special friend, and soul-mate..... I ‘m so grateful for our years of friendship ...... I love you.

Seth Riggs.....for always being there and for your brilliance in allowing me to give my soul to the music through voice…. I love you.

In the memory of Ray Charles ...... .... for the music and the memories for all you meant to the world ...... I love you, and we will always miss you.

In the memory of Barry White ...... you gift of music to the world will continue to live and enrich our souls ...... our hearts bleed because we didn’t get enough of your love." ..... you will always live in our hearts, I miss you.

A very special thanks and deepest appreciation to my fans..... from the  “Early” years to the Present...... I am always so moved by the beauty of your selfless love and enduring  dedication. .....
Special thanks to my staff at MJJ production
My deepest thanks for all those who have generously contributed their creativity, talent and energy throughout the years ......
To all of the managers & producers who have shared their wisdom and guidance with throughout the years. My life and career,has been shared and molded by the sharing of your gifts & your unrelenting dedication and commitment to the goal. I am sincerely grateful for your valuable contributions.

To all of the  musicians and artists ,who have contributed not only to the recording that I am sharing with you in this package….but who have helped me breathe life into all of the tracks we have created over the years. I an forever grateful for the moments we shared in this time and space….and the magic that will live on forever.

To those who have loved, laughed, cared and..... days and nights gave the very best of their love and humanity  my deepest appreciation and gratitude …….


My wish for the people .of the world…..from my heart taking from ancient writing 
I Love you, Michael Jackson •


 
Peaceful be heaven, peaceful the earth,
peaceful the broad space between.

Peaceful for us be the running waters,
peaceful the plants and herbs!
Peaceful to us be the signs of the future,
peaceful what is done and undone,
peaceful to us be what is and what will be.
May all to us gracious be





 

沒有留言:

張貼留言