Translate

2013-09-16

An Angel Came to Me

來源:mjfcmoonwalk.com

19981224、Xmasプレゼントとして
下記の歌詞のみがネット上に公開されました。
 ニューアルバムに実際入るかどうかは不明です。当時)


An Angel Came to Me

Produced by : Michael Jackson - for MJJ Productions (1997)
Co-produced by : Babyface - for E.C.A.F.Entertainment (1997)
Unreleased - Demo version (thanks TLC)







 Last night, an angel came to me
 I was cryin' alone
 My heart was bleeding
 Last night, an angel came to me
 I was cryin' alone
 My mind was dying

 GOD have mercy
 Stop them destroying me

 An angel came to me
 To save my life
 Listen to his voice
 Please hear his soul
 This angel came to me
 To save me


 Last night, an angel came to me
 I was doing wrong
 I was doing wrong
 Last night, an angel came to me
 I was sleepin' wrong
 I was sleepin' wrong

 GOD have mercy
 Stop them destroying me

 An angel came to me
 To forgive me
 Listen to his prayers
 Please feel his love
 This angel came to me
 GOD saved me


 An angel came to me
 To fulfill his prophecy
 He listened to my prayers
 Please feel my love
 This angel came to me
 I recognized him

 An angel came to me
 To fulfill his prophecy
 He listened to my prayers
 Please feel my love
 This angel came to me
 I recognized him


ADLIBs :
 An angel, baby, did you hear it (An angel)
 I tell you baby, did you hear it (An an-gel)
 I tell you baby, did you hear it (An an-gel)
 I tell you honey, did you hear it (An an-gel)


 An angel came to me
 An an-gel ...
ゆうべ 天使がやって来たんだ
僕がひとりぼっちで泣いていたところに
僕の心は傷だらけだった
ゆうべ 天使がやって来たんだ
僕がひとりぼっちで泣いていたところへ
僕の心は消え入りそうだった

それは神のご慈悲
ずたずたにされている僕を見かねて

天使が僕のところにやって来たんだ
僕の人生を救うために
神の声を聴き
どうか神の魂に耳を傾けてみなさいと
ある天使が僕のところにやって来たんだ
僕のことを救うために


ゆうべ 天使がやって来たんだ
僕は間違ったことをしていた
僕は間違ったことをしていた
ゆうべ 天使が舞い降りて来た
僕は間違ったところにとどまっていたんだ
僕は間違ったところでとどまっていたんだ

神のご慈悲が
壊れてしまう僕を見かねて

天使が神のメッセージを携えやって来た
僕に許しを与えるために
神の祈りの言葉を聴き
どうぞ神の愛を感じ取りなさいと
ある天使が僕のところにやって来て
神が僕を救ってくれたんだ


天使が僕のところにやって来た
預言を実現するため
神は僕の祈りを受け止めてくれたんだ
どうか僕の愛を感じ取ってください
ある天使が僕のところにやって来た
僕にはそれが解るんだ

天使が僕のところにやって来た
預言を実現すべく
神は僕の祈りを聴き入れてくれたんだ
どうか僕の愛を感じ取ってください
ある天使が僕のところに舞い降りて来た
僕にはちゃんと解るんだ






【 日本語訳 … T feat. らか 】

 




沒有留言:

張貼留言