Translate

2013-09-10

Amy Lee of Evancescence - "I have always loved Michael Jackson"

來源:MJJCN.COM / Gibson  編譯:ilmj1314  



 
2011年9月5日 — 近日,搖滾樂隊伊凡塞斯(Evanescence)的女主唱艾米·李(Amy Lee)接受了吉普森( Gibson)吉他的採訪,她在採訪中表達了對邁克爾·傑克遜(Michael Jackson)的熱愛“我喜歡從每種風格中吸取經驗,事實上,我聽的最多的歌曲是邁克爾·傑克遜的,我一生中都熱愛著他,我從他的專輯中獲得靈感,我非常喜歡《鏡中男人》(Man in the Mirror )多麼棒的一首歌,讓人精神高漲。”

艾米曾在2005年傑克遜深陷孌童案期間,公開並強力支持過他,她還在自己的演唱會上身著傑克遜頭像T恤。



Amy Lee of Evancescence - "I have always loved Michael Jackson" This week singer/songwriter from the rock band Evanescence expressed her love for Michael Jackson in a new interview she did with Gibson. Don't know if many here know this band but they sold about 20 million records world wide with hits like "Bring Me to Life". Anyway, what Amy says is true because she was one of Michael's biggest supporters in 2005 during the trial era. She also wore many Michael t-shirts at the time like for this concert:


Amy Lee為去世的Michael Jackson哀悼



 
中文來源:百度貼吧   翻譯:掉渣白龍

 
"多麼奇怪而又悲痛的日子啊。Michael Jackson可能是我們這個時代最偉大的音樂藝術家 (毫無疑問的最具影響力的)。他是第一個在音樂上對我有如此巨大影響的音樂家之一,我知道很多人都和我一樣深受他的影響。我希望Michael Jackson 先生能在另一個國度安息。我覺很多人誤解了他。但讓我感到安慰的是他的音樂將永遠活在每個人心中."
“What a strange and sad day. Michael Jackson was possibly the greatest (and definitely the most influential) artist of our time. He’s one of my biggest and first musical influences, and I know that to be true for many many people. I hope he’s in a better place and can finally be at peace. I feel like he was very misunderstood. I’m taking comfort in the fact that his music will live forever…”

- Amy 



沒有留言:

張貼留言